Så fint väder det var idag

Helt otroligt vad fint väder det var i Trelleborg idag, solen stod på och det var så härligt. Nu ska man bara bli av med denna förbannade förkylningen också =/
Jag körde och hämtade Jenny från jobbet sen körde vi ner på Maxi och handlade och när man gick ut fick man en påse med lite olika varor i, faktiskt bra varor dessutom, så det tacka vi för =)
Nu ska jag fixa mitt hår, sen kanske bege mig hem till Jenny och hämta en film, ska höra o Hansy Pansy vill följa med !?! Vad har ni själv gjort idag??

Ha det så bra så länge!! ( Imorgon är en lång jobbedag så vi får se hur det blir med uppdateringarna då =) )

// Petra ;P

Här får ni en bra låt att lyssna på också!! =) 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så cooldesign! :)

2010-03-03 @ 20:31:00
Postat av: Anonym

hejhej! fin och rolig intressant blogg du har!

kolla gärna in på min med och kommentera, kommentera tex om hur du tycker jag ser ut i mascara. Det spelar ingen roll. Ha det bra! :)

2010-03-03 @ 20:47:45
URL: http://fannileon.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Nej, det gjorde inte särskilt ont. Dom gjorde det med en pistol så det gick ju snabbt, det gjorde lite ont när dom sköt och så dunkade det lite i näsan efter =P Detsamma! :)

2010-03-03 @ 21:15:18
URL: http://fannileon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0