Läggdags!!

Nu tänker jag hoppa i bingen, är sjukt trött. Jag har en kvällsrutin varje kväll innan jag somnar och det är att jag alltid lyssnar på musik. Har gjort det nu ett tag.... I Love Music!! =) Har kikat in på min msn och facebook, men inte var den personen som jag ville skulle vara inne inne =/ Knasig mening det där hehe ...

Malmis och jag kikade lite på Turkiet hotell innan ikväll, hoppas vi hittar något billigt och framförallt att vi kommer iväg, vill verkligen resa dit, speciellt med Malmis, hur kul skulle liksom inte det vara på en skala?? ;P Oh Yeah säger jag bara =) Hon satt ena dagen och berättade om diskona där och jag blev så jäkla sugen så håll tummarna åt mig så jag kommer iväg =)

Nä nu väntar sängen, jobb imorgon och sen träning på kvällen, första gången nu på säkert en månad, känner att det kommer bli väldigt tufft =/ Just kill me liksom, men jaja jag kör på!! =)

Sov gott snyggingar!! =)

// Petra ;P


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

det har jag absolut haft;D hoppas du också haft det :D

2010-03-02 @ 23:24:15
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0