Jippie...

Solen kom äntligen fram i lilla Trellehulla och det ska vi fira genom att ta en promenad :D Ska senare hem till min kompis Malmgren :D Vi ska troligtvis se på en film och sen får vi se vad som händer :D
Imorgon så ska jag och mina systrar troligtvis köra till staffanstorp till min farmor och min pappas moster och hälsa på, vi skulle även hjälpa henne fixa lite saker där hemma så det ska bli skoj :D

Jag ska även träna imorgon, får se vad det blir för roligt :D  Hoppas det är fint väder dock :D

Vad har ni gjort idag? Jag vaknade vid tio så det var skönt att få sova ut även idag. Sen cykla jag ner till en förskola där jag jobbat och fixa den sista underskriften och skickade in min lönelapp så jag får lön även nästa månad, hade önskat att det var lite mer så jag kunnat spara mer till min Turkiet resa, tycker det ska bli så jävla roligt att åka dit och både Jenny och jag, eller iallafall jag, har våra förväntningar så vi får helt enkelt se vd som händer :D Hade ju varit perfekt om jag kunnat få lite jobb på min pappas jobb för där tjänar jag bra och då hade det inte varit några stora problem att åka ner dit :D

Nä, nu ska jag klä på mig och gå ut i solen, ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi!! :)

// Petra


Kommentarer
Postat av: jan

VAr blir du av hjärtat, ingen blogg på hela påsken ?

2010-04-04 @ 16:16:57
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag har haft en bra påsk , har du? (:

2010-04-05 @ 18:36:12
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0