Dags att återta sin blogg??

Det är många nu som tjatar på, mig om en comeback här på bloggen, så man kanske ska ta och satsa på det?? Det finns tydligen människor som vill höra om min tråkiga vardag så varsågoda =D
Idag har jag jobbat, jobba från 07.45 - 14, så en ganska chill dag faktiskt. Imorgon kommer det vara lite lugnt =)
När jag kom hem så käka jag middag med Hansy och pappa, han var sjuk idag så han stanna hemma rån jobbet. Sen körde Hannah och jag ut en runda, var på Malmis jobb för att se om hon kanske ville ha skjuts hem, men den latmasken tog cykeln idag =/ =D jaja, prata en stund med henne iallafall =D
Jag vill åka till Turkiet iår med henne och hon vill först att jag ska "tygla" mitt humör, vettifan vad hon snackar om ;P haha , men ska försöka göra det iallafall. Var inne och kolla lite vad det kostar ungefär för hotellen där, vissa var ganska okej, men man ska ju ändå inte hänga på hotellet utan bara sova där...
Jenny har ju en kompis där nere, hade varit trevligt att träffa honom en gång också =) Nä, nu hade jag tänkt gå och lyssna på musik lite, så ni får underhålla er själva lite.

Ha det bra snyggingar!!

Bosa Petra! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0