Allt Tamam?? =D

Lite sent för ett första inlägg, men det är sånt ni får ta =) Jobba idag, gick bra och de är så trevliga =) Har fått riktigt mycket jobb nu så det är bra, behöver ju pengarna och sen ska jag lägga undan till Turkiet resan i sommar =P Ska bli så jäkla kuuuul!!! =D Längtar som fan =)
Jag slutade klockan 15.00, då körde jag direkt hem till min kompis så gick vi ut och promenerade i en timme, var skönt när solen stod på, men kallt ändå, får nog ha på långkalsonger under än =/ haha
Vi snackade en el om killar, vår resa mm.. Är alltid kul att umgås med henne. Jag ringde henne innan och hörde om hon hade velat följa med imorgon på Bodycombat, hon verkade inte riktigt sugen på det dock haha, men vi får se =)

Är riktigt trött nu, vill egentligen gå och lägga mig, men vill samtidigt vara uppe =/ =P
Nä, nu får jag fortsätta pumpa musik, som sagt så älskar jag musik, gör inte ni det??

Ha en trevlig fredags kväll!! Idag blir jag hemma och myser, VAD SKA NI GÖRA?? UTGÅNG?? HEMMA MYS??

// Petra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0