Min träningsvecka V.2

Tänkte dela med mig av min träningsvecka nästa vecka. Så här ser den ut ungefär, blir ju lite extra promenader mm =)

Måndag:
17.00 - Core  30min
18.30 - Bodyattack 1timme
19.30 - Bodypump 1 timme

Timmar sammanlagt: 2,5 timme

Tisdag:
Bodybalance 1timme
Bodycombat 1 timme

Timmar sammanlagt: 2 timmar

Onsdag:
Styrketräna inne i gymmet ca 50 min
Bodystep 1timme
Bodyattack 1 timme

Timmar sammanlagt: 2timmar och 50 min

Torsdag:
Springa/Gå på löpbandet 1 timme
Core 30 min

Timmar sammanlagt: 1,5 timme

Fredag:
Bodypump 1 timme
Bodyattack 1 timme
Bodybalance 1 timme

Timmar sammanlagt: 3 timmar

Lördag:
Bodycombat 1 timme
Gå på löpbandet 1 timme

Timmar sammanlagt: 2 timmar


Ja, då vet ni hur min vecka ser ut =) Hur kommer er träningsvecka se ut?

Ha det så bra!

// Petra


Kommentarer
Postat av: Ellen

Man får inte träffa så ofta. Ska vara en dags vila!

2010-01-09 @ 18:46:49
URL: http://attityds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men man ska inte träna samma muskel i 2 dagar i rad. Det är farligt!

2010-01-10 @ 00:04:48
URL: http://attityds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0