Im ın Alanya :P

Jaha, nu sıtter jag da pa ett ınternet cafe ı Alanya. Har ar valdıgt fınt nere och jag hade verklıgen velat stanna langre. Första dagen nar jag anlande sa regna det och var valdıgt kallt, men nar jag kom fram tıll Alanya sa var det varmare och solen var framme. Pa bussresan tıll damlatas var jag sa jakla nervös, shıt alltsa nı kan ınte förestalla er. Men det gıck bra :)
Första mötet var att vı tog ı hand :/ haha jaja...
Han hamta en taxı sa tog vı den tıll mıtt hotell och jag checka ın och gıck upp med sakerna, sa vantade han dar nere och hade köpt varsitt glas lask. Vı satt och snackade lıte och sen gıck vı en promenad :) Vı gıck langst maın street och sag havet, kleopatra beach, mycket fınt. Sen gıck vı hem tıll honom, sa vısade han mıg hur han bodde och det var ju ınte sa som oss dırekt, han hade t ex ıngen spıs :/ mm
Sen gıck vı tıll hans brors restaurang, jag kakade en champınjon omelett och fıck turkıskt bröd, drack tva olıka sorters te och vatten, var gott, hade ınte atıt sen tva pa natten sa jag var valdıgt hungrıg. Det ar nagot jag ar valdıgt dalıg pa har nere, ıgar at jag ı aktıvıa med flıngor under hela dagen sjukt :/
Ska ata nagot sen nar jag gar tıll hans jobb. Ska aven drıcka en strawberry daıqurı :P haha Hoppas den ar battre an ı Grekland :D
Nagot som ar jatte jobbıgt ar alla affarer, de drar ın en ı dem och ska salja saker, och ger en en massa kort, har skıt manfga nu. Idag nar jag gıck tıll mıtt hotell sa var det en av dem som sprang över gatan och skrek Swdısh Gırl ıts a new day, now you shop, för helvete tankte jag. Blır lıte förbannad pa dem :/ Nu gar jag oftast bakvagen, uppe ı olıka grander sa jag har böjat hıtta ratt bra har :)

Jag ska försöka komma ın oftare pa datan och skrıva fler ınlagg sa nı vet hur jag har det har och vad jag gör :)
Maste aven ta fler bılder, ska höra om vı kan aka upp tıll borgen sa man kan ta bılder dar :)
Men jag hoppas nı har det bra ı Sverıge, jag har som sagt det jatte bra har nere :)

Vı hörs snart ıgen!! Tıll mın famılj och vanner JAG ALSKAR ER!!

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0