Hemkommen, nu käka sen duschen....

Nu är jag hemkommen från träningen, som jag skrev innan så blev det bodycombat och det är en kombination av boxning, karate och taichi så det var full rulle med slag och sparkar :)
Mina systrar hämtade upp mig vid busstationen och sen körde vi snabbt ner till Maxi för att handla lite små saker.
Nu sitter jag här hemma och ska käka något innan jag hoppar in i duschen och ska fixa mitt hår till imorgon. Imorgon klockan 13.00 har jag en tid i Malmö till fotvård, har aldrig gjort det och är i stor behov av det pga mitt aktiva liv så måste fötterna börja skötas om hehe :)
Får hoppas Sait kommer in på msn idag så vi kan fixa med resan annars får det bli en senare resa.

Vad har ni gjort idag?

Over and out!!

// Petra

                 


Kommentarer
Postat av: veronika

jag hälsar ett stort HEJDÅ!!!!

2010-04-07 @ 08:17:08
URL: http://veronikavirreverre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0