Träning, träning och åter träning

Just nu är det full rulle med träningen, som jag sagt innan så är det ca sju veckor till Jenny kommer hem så nu ska jag lägga i en växel till. Hannah och jag skrev upp i söndags vad vi ville göra om dagarna, när det gällde träning, och jag skrev upp ungefär så här:

Måndag:
- Löpning
- Aerobics- Effektiv förbrännings cdn
- Kvällspromenad på minst 20minuter
- Inte äta något efter kl 19.00

Tisdag:
- Morgonpromenad på 2,5km
- Aerobics - Platt mage, stark rygg cdn
- Styrketräning
- Kvällspromenad på minst 20minuter
- Inte äta något efter kl 19.00

Och så fortsätter det. Måndag, onsdag och fredag är likadana och tisdag och tordag är likadana. Men då känner jag så här om det. Igår klarade jag alla och idag har jag styrketräning och kvällspromenad kvar, men jag känner fortfarande inte att jag tar ut mig till max, utan jag hade kunnat göra mycket mer. What to do??
Är det någon av er läsare som hade kunnat hjälpa mig och komma med förslag hur jag ska göra?? Vi funderar på att börja köra Bodyjam och Afro också, det är dansaerobics med olika dansstilar, men då måste vi dra in till malmö för att kunna det och då behöver man ju pengar till bussen eller bensin, som inte finns just nu =/ 

Så nu kommer vi till er läsare!! Kan ni ge bra tips på vad man kan göra, som inte kostar en massa pengar!! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: Anonym

njae, den e sisådär. finare innan:)

2009-09-22 @ 17:38:43
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0