Något ska stå här

Vad ska man skriva egentligen??
Usch, vet inte alls vad jag ska skriva =/ Idag skulle Frida testa att laga mat igen här hemma, det blev piroger. Låter gott, men det kunde varit bättre tycker jag, hon fick i rent för mycket vaten i fyllningen och då kan ni ju själva fatta vad som blev fel =P
Martina köpte en spikmatta också idag som jag testade och det var ju ingen höjdare direkt, gjorde ont som faan rent ( ursäkta språket!! ) Imorgon ska jag och Hannah dra ut och springa igen och jag hoppas jag får ut henne på en längre runda denna gången, annars får jag själv springa det, fast det är tråkigt att springa själv =)

Min tävling pågår i några dagar till så passa på att anmäla er om ni inte redan gjort det!!

Nu ikväll ska jag nog se på Oc, om jag hittar den jäkla dvd:n, undrar var jag lagt den =/
Som ni märker så kan jag vara ganska glömsk av mig, inte bra det hehe.....

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon!!

// Petra

                


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jaha vad synd "/ annars skulle jag fråga en fråga jag alltid ställer:

Om du skulle göra ett eget märke på en vara, vad skulle det va för vara och vad skulle märket heta?



(Jag suger på att formulera frågor) haha ;)

2009-09-08 @ 22:10:42
URL: http://girlylife.blogg.se/
Postat av: Em

Okej :D Jodå, sjukt bra. :) Så, haft en bra kväll då? :)

2009-09-08 @ 23:28:02
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0