Mobil blogga

Visst hade det varit underbart om man kunnat mobil blogga?? Jag tycker det i allafall och om jag kunnat det så hade det definitivt blivit fler inlägg dessutom.
Strax ska Hannah och jag ge oss ut på vår dagliga löpningsrunda, jag sitter och funderar på om jag ska springa 2,5:an idag, men då kommer det nog bli ensam i allafall för Hannah lär ju aldrig göra det (?) och det är inte för att hon inte skulle orka utan det beror nog på andra saker för JAG VET att hon lätt klarar det!!
Just det, jag skar ju upp mitt ringfinger igår och det gör så jäkla ont idag fortfarande, jag har bra läkningskött så det är ju snart förbi men just nu så vill ni nog inte vara mig hehe =P
Är det någon mer än jag som känner att det börjar bli höst nu?? Jag känner det för jag har börjat använda min vinterjacka när vi går sista rundan med hunden på kvällen och annars så har jag bara en munkjacka eller t-shirt så det är verkligen skillnad.

Men nu ska jag dra så ni får ha det så bra!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg och synas bland våra 9000 läsare varje vecka? Det är bara att kommentera det inlägget, vi drar själva en vinnare varje vecka! =)



Kramar / CityCats - Natascha&Nowna

2009-09-09 @ 17:19:29
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Det ska du få söta Petra!=)



kram!

2009-09-09 @ 18:21:56
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0