Long time no see

Nu var det ett tag sen jag skrev, haft fullt upp och så har jag haft ryggskott och varit sjuk. Men nu är jag tillbaka. Strax ska jag följa med Åsa och min Kusin till stallet för Flisan ska rida, sjukt kul att se, synd bara att jag inte har min kamera för den fick ju min pappa med sig till Spanien, Mallorca.
Nu ska jag byta om och se om jag kan hitta några skor att använda =/ Måste bara säga att, jag brukar inte se på idol men iår så har jag sett ett par program och de är ju bara så roligt, bara det att folk vågar visa sig i tv och sen att de sjunger som krattor liksom, men det är ju så det ska gå till eller??
Vem tycker ni har varit den bästa i idol iår änsålänge??

Ha en fortsatt bra dag!!

//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0