Godmorgon på er!

Nu ska jag ge mig ut på en morgon promenad med hunden. Jag brukar promenera 2,5km med honom, dels är det bra träning för mig och sen mår hunden bra av det också ;)
Annars idag ska jag promenera mycket och köra våra dvd skivor, idag blir det nog - Platt mage, Stark rygg.
Det är ju något alla behöver, då menar jag stark rygg såklart!!

Men vi ses när jag kommer hem så ska jag lägga in två veckor på löpar programmet som jag snart är klar med, är på v.11 =) Håll ut!! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: your dream closet

tack tjene jag har haft en underbar ledig helg :9 Hunnit vaar i båden sthlm, säderköping och norrköping. Hur har din helg varit?

2009-09-29 @ 10:58:32
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: tour dream closet

åh kalas ! De brukar medföra tårta? :D Älskar din bheader förresten

2009-09-29 @ 15:49:30
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0