Bilder från cykelturen!!

Här ska ni få lite bilder från min, Fridas och kusinvitamins cykeltur!!


 
Dagens outfit: Haremsbyxor, blå/vit tröja                    Jag
och blå munkjacka.

 
Söta Frida med cykel!! <3                                 Kusinvitamin med cykel!!

 
                        Lekplatsen hemma hos kusinvitamin

 
Jag tar fart på Flisan på däcken ovan             Jag klättrar på trappan =)

 
Sen hade vi drickepaus!                                Sen cykla vi vidare

 
Sen hittade vi en rolig manick. Någon som vet vad denna heter?? Snurr sak??

 
Frida och Felicia i tunneln                                        Jag och Felicia i tunneln!!

 
Flisan åker rutchkanna                                                  Frida högst upp i tunneln

 
Suddig bild på Frida och mig ( Flisan tog den)      Sen cyklade vi hemåt

        
                           Solen på nedgång

Detta gjorde jag nu ikväll. Vad har ni hittat på med??

Senare ikväll eller imorgon så kommer jag starta en tävling här i bloggen så håll utkik!!

// Petra

Kommentarer
Postat av: CLIP

vilka mysiga bilder=)

2009-09-02 @ 18:29:10
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0