Att ha viljan att INTE ge upp

Ja, det behövde jag ha idag. Jag gav mig ut för att springa, blev själv idag för Hannah hade redan varit ute, 2,5 km och det var så jobbigt. Jag kände en bra bit att jag skulle ge upp, hade ingen ork kvar enligt min hjärna, MEN jag gav inte upp och det är jag jäkligt glad över. Att ge upp verkar alltid vara den lättaste vägen ut, men hur nöjd är man då över sig själv efter?? Man klarar alltid lite längre när man känner att man inte orkar mer, bara till att hålla ut!!
Nu ska jag återhämta mig sen ska jag ha aerobics, kommer vara jobbigt det med =P Men man blir glad när man märker att man orkar lite mer varje gång =)
Igår pratade jag med min stora syster Jenny, jag hoppas hon kan övertala Thomas så han kommer hit och hälsar på, hade varit så jäkla kul. Ska se om hon kanske är inne på facebook nu.

Ni får kämpa på med dagen =)

//Petra


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) de kul me lite förändringar emellanåt-

2009-09-23 @ 14:08:35
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: amanda, melanie och araya ;D

vi har haft en fantastisk dag!!! :))



dudå ? :D

2009-09-23 @ 16:14:31
URL: http://threesweeties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0