090917

Tja everybody!!
Hoppas allt är bra med er för det är bara bra med mig. Idag har inte hänt så mycket. Imorse körde jag pappa in till jobbet och nu i eftermiddags så åkte han iväg till Spanien, Mallorca och jag är inte lite avis, jag är jävligt mycket avis. Jag önskar att jag hade kunnat följa med. Jaja men åter till annat. Snart ska Hannah och jag iväg och fixa mat, ska bli gott, ska se till att få med henne på en promenad sen också, vi gick på en liten innan men jag tycker inte att det räcker hehe. Imorgon så drar jag, Hannah och Martina iväg till Malmgren och ska snacka, se film mm, ska bli sjukt roligt för det var ett tag sen man umgicks så. Hannah och jag sitter och diskuterar hur vi ska ta hos dit och lite andra saker, hoppas bara att hon följer med =)
Just nu på tv:n så visas Grey´s anatomy, jag minns det sista avsnittet när George är med i en bilolycka och man kan inte känna igen han och jag vill bara se fortsättningen, Är det någon som vet när det börjar igen???
På lördag så ska jag och Frida ner och kolla när Kusinvitamin har gymnastik och det ska bli såååå roligt. Ska ta med min kamera eller nä just det, det går ju inte för den fick pappa med sig, hoppas nu han tar en massa snygga bilder =P Äsch nu ska jag dra så ni får ha det så roligt!! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: araya

fin blogg !!!!!!!!



vi har frågestund på bloggen så fråga på ;D

2009-09-17 @ 19:30:19
URL: http://threesweeties.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Roadtripen gick mer än bra :) Har du själv haft en bra dag?

2009-09-17 @ 20:45:11
URL: http://www.rebeccasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0