090912

Godmorgon!!
Idag är jag uppe med tuppen hehe, eller nästan iallafall, dock har jag varit uppe i en timme så jag har hunnit duscha och äta frukost. Idag ska lillkusin på dans aerobics eller vad de nu kallar det. Det var tänkt att Hannah och jag skulle dit och kolla, men det blev ju ändrade planer på det, som alltid typ.
Nu istället ska jag unna mig en promenad, ska ta med mig min musik för det är alltid skönare med musik i öronen eller vad tycker ni??
Annars idag så har jag inga planer direkt. Vad har ni för planer idag? Något roligt??

Ha det så bra idag och sköt om er!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

*sv;* aah heelt rätt (:

2009-09-12 @ 10:48:04
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

Behöver du en ny design? Isåfall har jag kommit rätt :) Jag gör proffsig & snygga designer efter dina idèer (ger gärna förslag) för bara 90kr! Du kan se designen i min blogg, som jag har gjort.



Om du är intresserad så kan vi diskutera mer genom att du mailar mig till [email protected]

2009-09-12 @ 13:49:53
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0