Så skönt med träning

Nu är jag klar för idag. Jag var och styrketräna idag och körde igenom hela kroppen och det är ju bara sååååå skönt!! =) Nu är det dags igen på fredag så det ser jag framemot =)
Nu ikväll ska jag sätta på mig en ansiktsmask och duscha och imorgon så ska jag vara i malmö hela dagen, får se vad jag hittar på med =) Kanske ska höra om jag kan tvätta Brita fönster =O Yes, i´ll do that!! =)
Vet ni om det finns några bra program på tv:n ikväll?? Kanske lyssna på lite musik också.
Jag kom på nu att jag helt glömt bort att skriva fortsättningen på löparveckorna så det får jag också göra, kanske skriva fyra veckor direkt så ni har det. Är det någon av er som följer programmet??

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: m''

okej :) idag har jag inte hittat på mkt, har haft studiedag. vad har du hittat på idag? kram

2009-10-14 @ 19:04:50
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0