Nu vankas det promenad =)

Nu har jag käkat middag, blev något Syrran hade med sig hem från jobbet, köttfärslimpa och skivad potatis. Nu är min musikmobil som jag så fundet kallar den hihi ( det är den mobilen jag har all min bästa musik på, den är typ 6 år gammal, men still going strong ) =) laddad och jag ska dra ut på en långpromenad. Det bästa med promenader är när man lyssnar på musik också =D

När jag kommer hem ska jag duscha och planera inför imorgon. Fick precis höra att det är superbowl som gäller för jobbet och det är boule =/ Några speciella knep man borde lära sig??
Men iallafall så ska det bli skit roligt =)
Ska även köra till lund för den minsta syrran ska till läkaren där =)

Men ha en fortsatt super trevlig kväll alla kära läsare!! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: MARIA

Att sova länge är nog bland det bästa som finns =P

2009-10-06 @ 17:59:28
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: m'

tack så jätte mkt! :D<3

2009-10-06 @ 19:55:26
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0