Godmorgon

Det blir lite ändrade planer idag, istället för att träna på gymmet direkt på morgonen så ska jag göra det på eftermiddagen innan jag hämtar han från jobbet. Så nu alldeles strax ska jag gå ut och springa, se om Hannah följer med då. Men en sak kan jag ju säga och det är att jag har helt tappat intresset för att springa just nu, vet inte var det finns. Det är så tråkigt ocj jag vill hellre bara typ styrketräna, men man ska ju lägga in konditionsträning också för bästa resultat. Vad ska jag göra????

Pratade med Jenny igår på facebook och hur bad oss kolla om det fanns några flygstolar kvar till den 7/11 så då kommer hon hem och det ser jag framemot. Ska bli superkul. Annars så känner jag mig ganska hängig, har lite ont i huvudet och lite men bara lite förkld, kanske håller på att bli sjuk, men jag ska ta en kopp te sen och så får man vila lite, eller inte anstränga mig så mycket.

Det känns även som man håller på att få världens bloggtroka och det är ju bara så tråkigt. Man vet liksom inte vad man ska skriva om. Äsch nu orkar jag inte klaga mer och ni ska få slippa höra på det hehe =)

Vad har ni för planer idag då??

//Petra


Kommentarer
Postat av: Linda

Sätt på världens bästa musik i ipoden och gå ut. När du väl är ute så har du inget återvändo och när du sen är hemma så kommer du vara så stolt över att du gick ut! :)

2009-10-05 @ 09:26:04
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Tack för din röst! :)

2009-10-05 @ 09:34:17
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får inte träna om man börjar bli förkyld, då kan infektionen sprida sig till lederna, det sa min mamma igår när jag frågade om jag kunde dra till gymmet idag men är grymt förkyld så det kunde jag bara glömma:P

2009-10-05 @ 10:50:58
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0