Storasystern på Kreta!!

Nu har jag suttit och pratat med min stora syster som jobbar i en bar på kreta. Vi pratade om allt möjligt och hon berättade just en god nyhet, hehe

Thomas kom idag!!!!!!!   jippie!! 

Det är en kille (eller pojke för min del, han är typ 17 år, Lammkött hehe)  som vi träffade förra året när vi hälsade på, han jobbade som servitör då, men i år så ska han jobba i baren med Jenny och då kan man få mer tillfälle att prata med honom, ska bli skoj. Han kanske till och med följer med ut någon kväll och hittar på lite skoj =D
Hon berättade även att där hade kommit några tjejer från tjeckien som fått hennes rum eller något och hon skulle förmodligen få flytta ut till källaren där hon ska dela rum med tre andra tjejer, puh hade fan inte velat det hehe...

Nu ska jag gå ner och kolla om min tvätt är klar, men först vill jag lägga in en låt som jag just nu tycker är så jäkla bra, här får ni den!!  =D

 

Westlife ft Mariah Carey - Against all odds

Vad har ni hittat på med idag??

Ha det så bra så hörs vi imorgon!!  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0