sol, sol och sol

Nu har jag varit ute i trädgården och fixat och donat så att min pappa kan vara lite glad när han kommer hem, men nääää klart han inte kan bli, han är lika sur som alltid. Det kvittar vad man gör för han och mamma är aldrig nöjd. Mamma har ju då legat framför tv, suttit vid dator och sen legat och sovit hela dagen, fy fan alltså!!!!

Jag hatar verkligen att det ska vara så här, jag önskar att där funnits jobb på induktionen så man hade kunnat jobba där hela dagen lång och sluppit detta!! 

Är det någon annan som också känner lite grann som jag? Är dina föräldrar nöjda någon gång?

Nu håller de på med middagen, jag tycker att det är skönt att det är helg nu och jag hade hoppats på att vi kanske kan gå till jensens böfhus med jönsson, hade varit skit kul alltså!!

Vad har ni gjort idag?

Ha det så bra så länge!!  =D

Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss ?

Vilken kjol är snyggast?

2009-05-21 @ 00:08:13
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/take-one.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0