Oro!

Nu har jag slutat för dagen och sitter ghemma och tar en liten paus, jag ska strax köra in till malmö och hämta pappa. Jag pratade med en annan praktikant på min vft och hon sa att vår mentor på högskolan skulle komma på torsdag och det hoppas jag verkligen inte för jag orkar inte med den skatan ( ursäkta språket ), jag gillar inte henne sen hon var ute första gången eller när man har mentorsträff, hon är så högfärdig! Usch! När jag hörde att hon skulle komma så kände jag en oro, men vet inte direkt varför!?! 

Idag så hämtade mamma och Hannah mig och då hade dem en cd av celine dion på i bilen och oftast så gillar jag inte musiken som de har, men en låt var riktigt bra och det var denna!! 

Celine Dion - Right in front of you


 

Just nu tänker jag mycket på greklands resan som jag ska på i sommar och jag hoppas att den blir jätte rolig och jag får testat strawberry daiquri ute på ett ställe, har bara gjort den hemma, men det blir ju inte likadant, =D

Nä, nu ska jag strax köra så jag har inte tid att blogga mer just nu!

Ni får ha det så bra, så hörs vi ikväll!!  =D

Kommentarer
Postat av: natta

sv:ja, det är nog bäst så!

2009-05-12 @ 16:08:55
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0