Om jag kunde drömma

Idag hade jag bara tänkt ta det lugnt och kanske bara ligga och läsa några timmar idag, vill bli klar med den boken snart, helst över helgen så jag kan börja med twilight nr två =D

Jag läste på Kenzas blogg att twilights andra film kommer ut den 20/11 och gissa vem som kemmer sitta där då!! Jo, jag hade tänkt gå och se den på bio denna gången för jag orkar inte vänta till den kommer ut till sommaren så man kan hyra den.  Jag har för mig att den heter New Moon, och det är den boken jag ska läsa så fort jag är klar med denna andra.

Vilken av böckerna tycker ni är bäst?

Nu ska jag gå ner och äta frukost sen så ska jag läsa, jag har läst mer än halva just nu.

Ni får ha det så bra!!   =D




Vilken är er favorit?


Kommentarer
Postat av: Bettan

tackar detsamma:)

Vad ska du göra i heglen då???

2009-05-22 @ 10:14:46
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0