Musik!!

Först och främst vill jag tacka Evelina som fixa min design. Den blev jätte fin!!

Jag hatar när saker försvinner, som t ex mp3:n som jag lade in här på min blogg så man kunde lyssna på musik och i sidan så står det inlägg man lagt in och de är längst ner nu på sidan, varför händer detta? Är det någon som vet hur man kan fixa det och som är villig att hjälpa mig?? Är tacksam om där finns någon ängel där ute!!  =D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på Hannahs och Martinas blogg, men det är definitivt inte min musik stil och det är ju störigt när man ska klicka ny låt på youtube hela tiden. Om man kunde vara en data tekniker haha, eller åtmintone visste hur man skulle fixa allt detta skit!!  =D

Nu ska jag gå och sova så ni får ha det så bra! Hoppas ni alla haft en bra dag!?!

Ha det så bra så hörs vi imorgon!!

Don´t worry, be happy!! =D


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej du måste nog förklara lite bätre vad du menar.

2009-05-12 @ 23:09:53
URL: http://ladykora.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken hääärlig bild! Nu kom nästan sommarkänslan :)

/S

2009-05-13 @ 13:31:44
URL: http://sandrabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0