Mulet väder

Tjoho nu är jag uppe för dagen och det kändes så himla skönt att få sova länge. I förra veckan var jag uppe typ varenda dag kl halv sex och det är så jobbigt när man inte är van vid det. Idag och framöver ska jag försöka uppdatera mer, igår blev det inga inlägg, men jag visste faktiskt inte vad jag skulle skriva, sånt händer.  =D

Idag händer nog inte så särskilt mycket, jag hörde rykten att vår familj och vår morbrors familj skulle sticka in till malmö och käka på Jensens böfhus (?) om det är så så skulle det vara skit roligt, då får jag ta med mig kameran.
Har ni varit på jensens böfhus någon gång?
Jag har varit där innan och det är väldigt god mat, mums.

Det är så tråkigt väder idag, jag hade hoppats på solsken men nä då här är det mulet och ser ut som det ska börja regna närsomhelst  =(  Konstigt, ena sekunden är det sol sen börjar det regn  =S
Jag hittade en ny låt igår på youtube. Den är med The Script - Breakeven
Så himla bra den är och jag kan känna igen mig i den lite. Här är den:





Hur ser eran dag ut? Ska ni göra något roligt?

Ni får ha det så bra så hörs vi senare idag!!  =D

Kommentarer
Postat av: hannah :)

hoss mej är det jättefint väder så jag går runt i shorts :)

men min kompis skall sova över idag & vi ska kolla på melodifestivalen :)

hoppas du får en bra dag !

2009-05-16 @ 10:36:04
URL: http://radtke.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Ja det är ju det. Speciellt youghurtgodisarna gillar jag :D så jag bara längtar tills jag slutar jobbet nu så jag kan cykla till affären =)

2009-05-16 @ 10:36:15
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: N A A D I A

Vad ska du göra idag på lördan'? :)

2009-05-16 @ 10:45:03
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du hitta den för jag hade den uppe :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0