Mallorca here i come

Ända sen jag gick i sexan och hade en lärare som var spanjor, kommer än ihåg vad han heter och jag har sett honom i malmö några gånger hehe. Any way så har jag alltid velat åka till just spanien och har börjat lära mig lite spanska hehe kommer vara proffs när jag väl åker dit.
De på min pappas jobb ska åka till Mallorca i september i år och vad är då bättre om inte jag följer med  =P hehe. De skulle betala 500 kronor för flyg och hotell, i fem dagar snacka om billigt. Jag däremot som inte jobbar där just nu ( Tack vare lågkonjukturen =/   ) Jag kommer få betala 2000- 3000 kronor för samma saker och det är också billigt men inte lika billigt som deras hehe. Jag får börja spara, fast man får ju inte pengar nu i sommar så jag fattar inte hur jag ska klara det =S Några förslag? Jobba vet jag att man kan, men där finns ju fan inga jobb!!

Hade varit så jäkla kul att åka dit och speciellt med dem  =D

Ni får mer info när det närmar sig!!

Ha en fortsatt trevlig dag!!  =D

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-27 @ 09:59:45
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Martina o Hannah

Jag hade oxå velat följa med. En lite sen resa hade varit perfekt eftersom jag inte ska resa i sommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0