Läs sugen?

Jag fick som sagt mina två twilight böcker idag, de två första i serien så å säga. Jag har precis typ börjat läsa och mitt mål som alltid är att läsa ca 50 sidor per dag ( Jag gillar inte att läsa, om jag inte hittar en bra bok förstås ) och det har jag gjort nu. Den är så bra och man kan känna igen det i filmen fast de har förlängt den rättså mycket.

Är det någon annan som läst böckerna? Vad tyckte ni om dem?

Nu ska jag gå upp och kolla på Greys anatomy som börjar nu kl 21, är riktigt spännande nu.

Ser ni på Greys anatomy?

Ni får ha det så bra!!  =D



Gillar denna bilden sjukt mycket!!  =D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har läst alla fyra böckerna, den första är helt klart bäst!

2009-05-16 @ 10:59:23
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0