Landet för längesedan

Nu har jag käkat frukost och sett landet från längesedan med min kusin på tre år. Den var väl helt okej, men man har ju kommit ifrån såna barnfilmer  =D

Vädret är ju inte det bästa och det blir säkert regn dag också, tråkigt som sjutton. Hur är vädret där du bor?

Jag ska kanske börja läsa på twilight nr två idag också, hann inte igår då jag fastnade framför datorn till klockan blev rätt mycket. Jag känner att jag nog ska tvätta lite idag också, har liksom inte så många rena plagg just nu. =S
Jag ska försöka lägga in lite bilder från dagarna när min kusin var här och vi lekte lite  =D

Vad ska ni hitta på med idag??

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja exakt! de tycker jag med :D dock kanske liiite jobbiga att gå i, men fatta vilket kreativt hus man måste ha om man har sånna trappor!

& idag ska jag umgås med en kompis :) dudå?

2009-05-23 @ 12:09:01
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0