Grillning...

Då har de fått sålt sitt hus!!  Jippie!!  Det känns som en evighet som de försökt sälja sitt hus, min morbror och hans familj då alltså, och nu öntligen så har någon köpt det. Jag är jätte glad för deras skulle.

Så idag ska vi grilla för att fira det, ska bli smaskens!!  =P

Det är jätte fint väder idag och jag hoppas det håller i sig imorgon också för då hade det varit toppen.

Nu ska jag gå ut där ute och umgås med min lilla kusin och leka lite.  =D

Vad ska ni göra idag??

Ha det så bra så länge!!

Kommentarer
Postat av: samantha

TÄVLING ALLT DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT SKRIVA ETT INLÄGG OM MIN TÄVLING OCH SKRIVA VILKEN KOMMENTAR SOM HELST SÅ HAR JUST du CHANSEN ATT VINNA DETTA FINA ARMBAND !

2009-05-09 @ 16:37:55
URL: http://samanthalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0