Färdig

Nu har jag ätit klart och då tänkte jag passa på att berätta om min dag lite kortfattat.
Idag har jag varit på min vft ( som jag skrev i något inlägg sen ) och det var rolgt men jag är så fruktansvärt trött för jag sov så lite inatt. Efter min vft så tänkte jag hämta ut pengar inne på banken och när jag kommer in är där jätte mycket folk, jag trycker en lapp och gissa, 27 personer före mig! Gud vad jobbigt!! Men det var ju bara att vänta, stod där i ca en halvtimme. Sen hämtade jag pappa i malmö och sen hannah och vi stack och handlade. Och nu är klockan 17.56 och jag känner bara att jag vill gå och lägga mig  :( Undrar hur det går för tjejen som skulle hjälpa mig med min design till bloggen??

Hur har din dag varit?



                                


Ha det så bra så länge!! =D

Kommentarer
Postat av: sarina

Snygg blogg ,besök gärna min och kommentera!=) kraam

2009-05-04 @ 18:36:46
URL: http://sarinareza.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra start på veckan :)

2009-05-04 @ 22:46:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0