Entré i Malmö

När vi kom hem från svedala och satt och snackade efter maten så kom Hannah och jag att prata om att vi ville in till malmö till den nya butiken, Entré. Vi ringde Martina för att se om hon ville följa med, men hon skulle på möte med jobb, så vi gav oss iväg själva. Jag och Hannah i bil i Malmö är väl inte riktigt bra, dels så kan jag inte var man ska köra i malmö för att hitta dit och hannah försöker hjälpa mig, men det blir ändå helt galet. Men vi kommer dit oskadda i alla fall hehe. Vi går in i butiken och handlar lite saker, jag handlade ett par jeans leggins, mascara, eyeliner, lipgloss mm, vi fixade även Hannahs student kläder, jippie, det kommer bli så himla fint!!
När vi körde hem så körde vi till jägersro center eller vad det nu heter, där köpte vi dock inget, men kul hade vi ändå.
Sen körde vi hem och släpper av Frida och Hannah och jag fortsätter till Maxi. När vi båda kliver av bilen hukar vi oss som om vi var jätte gamla och går så, sitter man i bilen så länge så får man lite huk look hehe. På maxi handlade vi lite olika saker, sen körde vi till Willys och handlade hårfärg, Hannah ska färga sitt hår, berättar inte vilken färg än, utan kan se om jag lägger in en bild sen istället. Efter besöken i så många affärer så körde vi hem, helt slut nu alltså, hehe, eller nä det är jag inte. Fint väder vi fick nu lite senare på dagen! =D

En låt jag hörde imorse som är så jäkla bra ska ni få här, Love it!!  =D

Ni får ha en bra kväll!!  =D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0