Dirty dancing 2

Idag var vi som sagt hos min morbror och hans familj, vi stannade ända till kl 19. Vi grilla och hade det mysigt hos dem och jag passade på att tvätta min bil, jag måste verkligen vaxa och polera den också, den är verkligen sliten hehe  =D

Nu ska jag se på dirty dancing 2, gillar nästan dirty dancing 1 bättre, vilken gillar ni bäst??

Sen blir det väl att läsa en stund och sen lägger jag mig.

Får hoppas det är fint väder imorgon för just nu öser det ner med regn och åskar och blixtrar  =(

Ni får ha det så bra!!  =D

Kommentarer
Postat av: Martina

Gillar 1:an bäst. Har du hört att Twilight två kommer ut 20 nov? Hannah och jag ska se den på bio. Hänga med?

Postat av: Sofia

Jag tycker båda är bra men 1:an är bäst!

2009-05-22 @ 11:07:11
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0