Bildretuschering!!

Nu vill jag veta vad ni tycker om detta!!
Jag tycker att man ska försöka göra så lite med ens bild som möjligt för annars är det som att man skäms lite över sig själv och det är en sak man absolut inte ska göra!!
Liksom, varför ska man göra en tänder vitare? eller ta bort en finne man har? Man har fått sin kropp och allt på den av en orsak, eller?
Jag sa innan till min lilla syster att jag skulle skriva ett inlägg om detta och sa att jag tyckte att man inte skulle göra bildretuschering och då var det som att hon fick ett utbrott och blev lite förbannad :S
Du kan ju slänga in en kommentar och säga vad du tycker!

Hur ser din kväll ut??

Ha det så bra så länge och glöm inte kommentera!!  =D
För några veckor sedan så fick jag och mina två systrar chansen att bli fotade av en professionell fotograf i Malmö i Turning Torso. Här är en av mina bilder. Kan lägga upp fler sen och skriva hur det gick till!! =D

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Tycker det är upp till var och en!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0