Tråkigt..

Tänk att man kan ha det tråkigt när man är utomlands! =/ Just nu så ligger mina föräldrar och vilar uppe på hotellrummet och Frida, min yngsta syster, packar ner lite av hennes saker. Jenny, min äldsta syster, jobbar till klockan sex idag och sen ska vi gå ut och handla lite.
Ska kanske gå in i baren och sätta mig en stund hos Jenny och snacka lite mer?  =/  Jag hade velat få med mig Frida ner på stranden en stund nu i eftermiddag också, hoppas hon hade velat det.
Jag satt just och tänkte på om man kanske ska åka ner här en gång till i sommar, om man lyckas få ihop pengar förstås, fast då hade jag velat åka med typ Hannah, är lite roligare. Jag åkte med mamma, pappa och Hannah förra året fast i augusti då och det var roligt.

Nä, nu ska jag gå in i baren och sätta mig en stund. =D  Ni får ha det så bra!  =D



                    Strawberry Daiquri som Thomas gjorde!  =D


                                Thomas, Kostas och Jenny!!  =D

// Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör ett test på min blogg så får du som tack en länkning hela sommaren

2009-06-23 @ 20:04:25
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Åh, jag vill också utomlands :D

2009-06-23 @ 21:39:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0