Tjena hallå

Just nu sitter jag i skolan och håller på med vår sista grupptentamen. Vi har gjort den första frågan nu så vi har bara två frågor kvar, skönt  =D
Vädret ser ut att bli bättre, imorse när vi körde in så regnade det som tusan och det är så himla tråkigt. Jag hoppas att det blir sol hela helgen. Jag ska se om vi hade kunnat grilla med jönssonligan i helgen eler kanske passa flisan, hade varit super kul i så fall.

Vad ska ni hitta på med idag? Har ni slutat skolan än?

Jag slutar idag så fort vi är färdiga med denna grupptentamen, Gud så skönt alltså! Och snart far man iväg till -grekland också, längtar som tusan nu.

Nu ska vi fortsätta så ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0