Sveriges nationaldag!!

Idag är det Sveriges nationaldag och det ska vi väl fira? Hur ska ni fira den? Själv vet jag inte riktigt så jag är öppen till förslag  =D

Nu ska ni få lite bilder på dagen änsålänge. Jag var ju i svedala nu i morse och bytade till sommardäck på bilen. Eller min morbror gjorde det åt mig så om du läser detta Tack än en gång  =D
Vi håller på att steka korv just nu så vi ska ha korv med bröd, mums!!


                

                             Påväg till svedala, Miro fick sitta fram!! =D

                      

                              

                                                         Min röda racer bil!!!  =D Love it!! hehe

                           

                                 Här tror jag bestämt att Flisan skäller på faster ( min mamma ) !!  =D

                            

                                       Sen blev det frukost!!  =D  Det var riktigt gott!!  =D 

                                
                
                                           Grönsakerna och osten ( För er som inte redan ser det hehe  ) 

                                   

                                                                                              Mitt!!

                                      

                                                                  Sen gick vi ut och bytade mina däck!! 

                                  

                               

                                   

                                                                   Min fina navkapsel!!  hehe =D

                                       

                                                                 Sen lekte jag, Flisan och Miro i trädgården!!  =D

                                              

                                                       Flisan gömmer sig bakom trädet och Miro rullar runt i gräset!!  =D



Så, nu får det räcka med bilder just nu, kommer fler en annan gång, men här ser ni ju vad som hände under dagen!
Nu ska jag spela the sims 2 lite och sen vet man aldrig vad som händer.

Ni får ha det så bra resten av dagen!! 

// Petra

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Oh, okej!

Köpte hunter stövlar och en snygg tröja!

2009-06-06 @ 17:17:13
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Rita

Vilka fina foton! :D

Kul att du - precis som jag - gillar O.C ^^

Ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-06-06 @ 17:27:32
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad e de för hund ras????



Ooh vilket sött barn,,jätte fiin blogg:)

kram elity.blogg.se

2009-06-06 @ 18:06:24
URL: http://elity.blogg.se/
Postat av: Martina o Hannah

Grattis! Du har blivit en av finalisterna i vår veckans blogg :)

Glöm nu inte att samla in röster så just DU vinner. Ett tips är att länka till tävlingen i vår blogg inne på din egen blogg :)

Lycka till..

Kram Hannah & Martina

Postat av: Fanny

sv: okej, jag längtar också något grymt till min utomlands resa :)

okej, men du! rösta gärna på mig som månadens blogg, du hittar adress på min sida :) ha en bra dag!

2009-06-09 @ 16:16:56
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0