Summer is here!!

Nu ett par gånger har jag ju skrivit att jag skulle sätta in bilder, men så har det inte funkat eller så har jag inte hittat sladden, men nu har jag fixat det. Här kommer några bilder från några veckor tillbaka och från när vi firade morsdag hos min farmor  =D

Enjoy!!  =D

Här först kommer när vi passat min kusin, Felicia, en liten ängel!!  =D


                             
Papparazzi fotar henne!!  =D hehe
                      
   
             Hon älskar att cykla



     
   I´m a tiger!! Grr....

 

      Vilket barn älskar inte att leka med sandleksaker?  =D


          
Här sitter vi hos min farmor på morsdag!!

  

            Britas hund Lina ville också fotas!!  =D

              

Brita och Hannah fotas tillsammans!!  =D                Även jag fanns med här  =D

Här har ni några bilder från veckan, ursäkta att vissa är lite suddiga. Vet att jag nog kommer få en del kommentarer från vissa att de inte tycker bilderna är bra, men det gör jag så too bad!!  =D
Ikväll ska jag inte göra något särskilt, imorgon ska jag till svedala till jönssonligan och byta till sommardäck, 
yezz!  =D

Vad hittar ni på med ikväll??

Ha det så bra så länge!! =D

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv:taack!

2009-06-05 @ 20:42:25
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Melle

Tack! :)

2009-06-05 @ 20:50:54
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: johanna

sv;cookie dough sååååklart!=)

2009-06-05 @ 21:14:30
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0