Student fest!!

Idag hade vi som sagt student fest för Hannah och det var väldigt roligt! Alla ni som var där och läser detta så tackar jag för sällskapet, det var super roligt!!  =D
Just nu så ska vi se på film, vi hyrde några, eller Hannah , Martina och Frida körde ner till hemma kväll och hyrde, ska ner och kika på vad det blev nu. Jag kommer ladda in bilder imorgon så då får ni hålla utkik. Imorgon kommer vi ha några gäster som inte kunde idag, så det ska också bli roligt. Hannah och jag kanske drar till Malmö också och ska kolla på skor.

För er som har chans att bli veckans blogg så gäller det att satsa nu på sista spurten. Imorgon kl 18.00 avslutas tävlingen och då får vi se vem vinnaren är! Ni kan rösta genom att klicka på bilden i detta inlägget!
Just nu är det väldigt jämnt och vem som heslt kan vinna, så varje röst är viktig! =D

På torsdag så drar jag,Frida, mamma och pappa till Kreta och hälsar på min äldsta syster Jenny som jobbar där över sommaren, ska bli jätte skönt att få koppla av lite och få färg på sin bleka kropp  =P

Vad har ni hittat på med idag??

// Petra

Kommentarer
Postat av: johanna

svar; okej :)

2009-06-13 @ 21:55:11
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: ann

Vore kul om du slängde in en rös/kommentar på vilken outfit jag kan ha på mig i inlägget under :D (om du inte redan gjort det så klart) Pusss&Kraam!

2009-06-14 @ 10:31:38
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0