Sluta!! =D

Nu får ni inte anmäla er längre, jag ska lägga upp de som kommit med till ikväll, då får ni gå in och kika om ni kommit med. Regler och annat kommer även upp ikväll!!

Idag har det varit en lugn dag, solen skiner som bara den och det är väldigt varmt. Man kanske skulle åkt till stranden? När vi var på Kreta avr man nere på stranden varje dag, det låg typ 200 meter ifrån hotellet så det var lätt att bara sticka dit. Jag har fortfarande inte fått tummarna loss med att lägga in mina bilder, ska försöka ikväll när jag tar in veckans bloggarna!! =D

Imorgon börjar jag jobba och de sa att där fanss jobb några veckor så vi får se hur länge det blir. Om det blir ganska länge så åker jag ner till Kreta igen senare, typ sutet av juli eller början av augusti. Fast då ska jag stanna två eller tre veckor, hade så jäkla kul nu sist.

Vad har ni gjort idag? Är det varmt där ni bor?

Ni får ha det så bra så hörs vi ikväll!!  =D

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0