Kalimerra!!

Nu sitter jag på hotellet Bio på Kreta. Solen står på för fullt och efter jag skrivet detta inlägget ska jag sticka ner till stranden och sola och bada  =D Ikväll är det karioke här på hotellet så då ska man sjunga så man blir hes, hehe  =D
Här ska ni får lite bilder som jag tagit =D



På sturup!!


Taget från flyget i luften!!


Bild tagen från Jennys balkong!!


Jenny, min syster som jobbar här!!


Receptionen!!


Havet, ska ta en bättre bild sen! =D

Ni får fler bilder sen för pappa hetsar mig nu! =D

Veckans blogg tävlingen är avslutad och jag ska räkna rösterna!!

Ska försöka visa vinnaren ikväll!!  =D Ha tålamod!!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Jenny ser sig lika ut :P

Får ta fler bilder och när bild på henne :D OCh fixa en bild på Thomas åt mig med ;) hehe

Postat av: CASSI DA QUEEN

vill också utomlands!

2009-06-27 @ 17:08:10
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0