Det blir lite konstigt ibland

Go´morron eller borde kanske säga god eftermiddag!
Igår blev det lite sent, satt vid datorn till kl 2 och sen när jag gick och la mig ringer min syster till mig kl 02.35 och undrar om jag kan kolla upp ett nr åt henne, hon trodde väl jag fortfarande var uppe =/
Idag ska jag inte göra något speciellt, får se vad som händer ikväll. Jag ska snart gå ner och höra om min pappa körde in till jobbet imorse och om han skickade iväg ett mail till ekonomiavdelningen åt mig, ska se om jag kan få förskott på min lön så jag kan dra till Kreta en gång till, hade varit så jäkla roligt om det gått =D

Vad ska ni hitta på med?




Här är lite småbilder på lite från Kreta!

Ni får ha det så bra så hörs vi!!

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0