Tjilivippen..

Nu har vi käkat middag med familjen Jönsson och de sitter och ser på hästarna, så tråkigt.
Innan var jag och min kusin ute med hunden, Miro, och då tog hon med sin leksaks gräsklippare och det roliga är att den låter som en gräsklippare när hon går med den =P hehe. Men när vi är på väg hem och kommer in i området så springer hon i förväg och när jag kommer fram till dörren så hör jag hur hon skriker och gråter som tusan där inne och undrar då vad som hänt. Jag rycker upp dörren och då har hon klämt hela sin hand. Stackars liten!!

Hannah kom precis in på rummet och undra om vi skulle bada, men jag tror inte det för jag har precis duschat så jag pallar inte med att mitt hår ska bli skitt igen så tyvärr Hannah ( om du läser detta ), men jag kan sitta där ute och kolla på =D . Jag ska höra med henne om hon vill köra en runda sen och pumpa musik i bilen hehe. Konstigt att Jenny aldrig är inne på facebook nu för tiden, det var ett tag sen sist nu =/ och hon sa att de hade knappt något att göra där nere =/ jaja. Synd att man inte är miljonär så man kunnat stanna några veckor där nere :P

Nä, ni får ha det så bra!!

// Petra
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0