Shower time!!

Så, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag gå ut med hunden kl fem, min tur liksom. Ingen i vår familj gillar direkt att gå ut med hunden, det kan bero på att han drar som fan så man får typ halv jogga med, plus att han skäller varje gång där kommer en cyklist eller en annan hund och det är så pinsamt ibland. Jag ska nog höra om Hannah vill följa med ut och köra en runda sen, det är så tråkigt att bara göra ingenting. Hoppas hon säger JA!! Hon ser nog på en film nu, undrar vilken ? Just det, hon kom in innan till mig och undra om vi skulle ta ett dopp i poolen när våra gäster gått, men jag vet inte riktigt för det blåser som in i här, men solen står på =/ knepigt! jaja, men nu hoppar jag in i duschen i allafall.

Ha det så bra!! =D

// Petra


                          
                           Här är den lilla starka krabaten!! Konstigt att han kan dra så mycket! =/

                            
                               Hittade en rolig bild på Pysen, vår katt, så den får också vara med!! =D

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi rolig bild! ;)

2009-07-19 @ 18:16:23
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0