Nattbloggning pågång =D

Ja jag ligger här fortfarande, man kan tro att jag fastnat men det har jag inte. Jag ligger och lyssnar på lugna favoriter och det är verkligen bra musik, ni borde lyssna!! =D
Jag håller även på att skriva ner min löpning tolv veckor fram, ja ni hörde rätt, jag ska börja ut och springa =D
Varje måndag skriver jag in hur jag ska springa så får ni följa min resa hehe, låter väl bra. Då blir det ni som får peppa mig och hålla mitt humör uppe =D Jag ska även lägga upp min mål bild som jag kallar det, hur jag vill se ut! =D
Strax ska jag lägga mig, ska bara kolla några saker till.


                                            

Ni får gärna skriva lite peppande kommentarer!! =D Ha det så bra!!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu är alla svar från frågestunden öppe på bloggen. Kram

2009-07-19 @ 03:04:14
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahah jag med :P

Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

God Morgon!

Hur står de till med dig, en dag som denna! :D



Kram / Tobias

2009-07-19 @ 12:59:31
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0