Jassoú

Godmorgon på er!!
Nu ska jag snart köra till jobbet och slita en hel dag i en varm verkstad =D Hoppas de körde klart på elvan igår så jag slipper det. Jag bad Wicke kolla om han kunde hitta en resa till Kreta i en vecka eller typ 10 dagar för det blev för dyrt med rummet i tre veckor och detta kan då kanske bli lite billigare får vi hoppas.
Vädret där ute ser väl inte så bra ut för er som hoppas på sol, om det inte regnar nu så kommer det troligtvis kanske börja göra det. Jag tycker att det är lite skönt för då är det inte så himla varmt inne på verkstan.

Vad ska ni hitta på med idag?

Ni får ha det så bra!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Martina o Hannah

Sommaren har ju inte ens börjat.

Postat av: Leonard

Ska vara borta några veckor och hälsa på vänner och släkt! Det ska bli jätteroligt :D



Oh hur orkar du gå upp så tidigt? :O

2009-07-08 @ 14:46:55
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Ahah :) Vad jobbar du med då?

2009-07-08 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0