Hej hej..

Idag vaknade jag kl 11 så det var bättre än de andra dagarna. Vi passar Flisan idag för de håller på att fixa i huset. Just nu väntar Hannah, Frida och Flisan på mig i trädgården, jag vet inte om de tänker bada i poolen eller inte, jag ska inte det. Ikväll blir det friskis och svettis i parken kl 19. Jag brukar aldrig få träningsvärk men jag känner lite i benen och rumpan idag efter joggningen igår =D

Vad kommer ni hitta på med idag?

Fler svar på frågorna ni ställde kommer ikväll. Ha det så bra så länge så hörs vi!!


Här har ni lite bilder från igår när Hannah och jag var ute och sprang!!

                                 
                                       Hannah och jag kommer joggandes =D

                       
                                Mina löparskor, dock inte de bästa!!

                                              
                                                  Hannah och jag svettiga efter turen =D

// Petra

                        

Kommentarer
Postat av: http://mmajda.blogg.se

Svar: Hejdu! Har varit på semester så har tyvärr inte kunnat anmäla mig till veckans blogg tävlingen! Men kommer ihåg att jag var med en gång innan så kollade precis och då såg jag att jag vann TACK WIHO! =d

2009-07-21 @ 13:32:11
URL: http://mmajda.blogg.se/
Postat av: angelica

skönt emd en joggingtur !

2009-07-21 @ 14:20:11
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0