Forts Grekland, Kreta 2009

Hallå allihop!!

Då fortsätter vi med bilderna idag. Idag tänkte jag sätta in för på lita av det vi åt, smaskens!! =D




Vi började med lite midsommar mat vi tog med åt Jenny!



En toast och choklad milkshake i baren! hehe



Gurka och Saganaki



Min pastitsio- Jätte god, måste ni testa!! =D



Dålig bild tyvärr, men detta är Fridas hamburgartallrik/ Pannbiff hehe



Mammas Stifado



Pappas mousaka



Fylld crepes - i min hade jag kyckling, champinjoner och ost



En banana split jag och Frida delade, god!! =D



När Jag, Frida och Jenny var på Hägendazs. Fridas som hon beställde!! =D



Jennys



Min så himla god, måste ni också testa!! =D

Så då har ni sett lite av det vi åt, glömde fota vissa saker! =D

Vad har ni hittat på med idag? Jag har jobbat och det var helt okej. Imorgon är två man lediga på vår sida och de ska tömma vattnet så man får se vad det blir att man gör!! Jag vet vad jag hoppas jag får göra! =D

Ni får ha det så bra!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Leia

En massa gottgott

2009-07-10 @ 14:01:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej vilken fin blogg du hade!

Och det såg gott ut.



Det vore kul om du ville gå in på våran blogg och rösta fram vilken av Robert Pattisons frisyrer du tycker bäst om/snyggast.



Carro

2009-07-10 @ 16:45:34
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0