Fall out boy!!

Gud vad bra låt av dem, älskar den!!




Fall out boy - thanks for the memories

Idag har jag jobbat, det var helt okej och roligt. Nu är det inte så himla varmt där inne så det är skönt. Jag tänkte dra igång en ny veckans blogg tävling snart så ni får hålla utkik om ni vill anmäla er och så tänkte jag passa på att sätta in lite bilder sen jag var på kreta, ska bara ladda över dem till datorn, ska nog fixa det nu innan jag lägger mig, är hemskt trött, hehe =D

Kanske kommer in lite bilder idag annars ska jag ta in dem imorgon!! =D

Ni får ha det så bra så länge!! =D

// Petra

Kommentarer
Postat av: Leonard

Typ bilverkstad? :)

2009-07-08 @ 21:55:22
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0