Baywatch Hawaii

Är det någon annan än jag som också såg på Baywatch Hawaii när det gick?? Jag bara älskade det!!
Jag kom att tänka på det programmet i förra veckan och nu har jag suttit varje dag och kollat på youtube, besatt?? JA!! =D
Min favorit har blivit han som heter Jason och på riktigt heter han Jason Momoa.



Han är så jäkla snygg!!

Är det någon som vet om man kan köpa serien som man kan med typ baywatch, sex and the city mm. Typ en box eller något. Hade gärna velat veta det!! =D

Snart kommer det upp vem som är med i veckans blogg tävlingen!!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Mariama

Baywatch hawaii visas i repris!! i tv4 guld=)

2009-07-13 @ 00:48:13
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0